پلمپ دفاتر ۹۷

تاریخ بروز رسانی مطلب :‌ 1396-10-28

پلمپ دفاتر ۹۷ یکی از مهمترین اقدامات برای انجام امور مالی شرکت در سال ۱۳۹۷ می باشد که با توجه به اهمیت آن باید در زمان مناسب خود نسبت به تکمیل آن اقدامات لازم را انجام دهید تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید . حتما قبل از شروع سال مالی باید با مراجعه به سامانه ثبت شرکت نسبت به تنظیم اظهارنامه پلمپ دفاتر ۹۷ و ثبت نام آن اقدام فرمایید.
منظور از شروع سال ،ماه و روز مالی انتخاب آنها بر اساس مراتب مشخص شده در اساسنامه شخصیت حقوقی که ثبت گردیده است می باشد . تاریخ پایان سال مالی، به صورت خودکار توسط سامانه محاسبه می گردد . بدیهی است تاریخ ثبت شخصیت حقوقی و درخواست پلمپ دفاتر مبنای شروع سال ،ماه و روز مالی نمی باشد . لذا در تکمیل اقلام اطلاعاتی در سامانه حداکثر دقت را نموده و پیام خودکار ایجاد شده مریوط به اعتبار دفاتر را با خواسته خود تطبیق دهید.

راهنمای پلمپ دفاتر ۹۷

در صورتی که تمایل دارید خودتان مراحل ثبت نام پلمپ دفاتر ۹۷ را در سامانه ثبت شرکت ها انجام دهید کافیست در ابتدا به آدرس ذیل مراجعه نمایید :

http://irsherkat.ssaa.ir/Design/RqstAdmission/PolompRequest.aspx

  1. سال مالی و روز مالی و شماره خود را وارد نماید.
  2. در مرحله بعدی باید مشخصات متقاضی که همان دارنده حق امضاء در شرکت می باشد قید می شود.
  3. بعد از آن مشخصات تمامی اعضای هیئت مدیره در سیستم درج می گردد.
  4. سپس سمت هرکدام از اعضای هیئت مدیره به طور دقیق قید می گردد.
  5. در مرحله آخر هم دفاتر مورد نیاز شرکت (روزنامه و کل) به همراه تعداد صفحات مورد نیاز مشخص می گردد.
  6. در آخر نیز با تائید مدارک در سیستم ثبت نام خود را نهایی می کنید.
  7. در پایان کار می بایست پرینت نمونه اظهارنامه پلمپ دفاتر ۹۷ را از سیستم گرفت و ذیل آن به امضای متقاضی (صاحب حق امضاء) برسد و مهر شرکت نیز زده شود.
  8. اظهارنامه مهر و امضاء شده به همراه کپی مدارک شناسایی مدیرعامل و کپی روزنامه رسمی تاسیس شرکت به همراه کپی آخرین تغییرات شرکت و همچنین کپی آگهی تاسیس شرکت به اداره ثبت شرکت ها ارسال می گردد.
  9. بعد از آن با تائید کارشناس مربوطه و پرداخت هزینه های آن در سامانه ، دفاتر به آدرس متقاضی ارسال خواهد شد.

با توجه به اینکه روند پلمپ دفاتر ۹۷ و ثبت نام آن دارای پیچیدگی و مراحل مختلفی می باشد توصیه می گردد با کارشناسان ثبت شرکت صدرا تماس گرفته و این کار را به ما بسپارید تا در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه پلمپ دفاتر ۹۷ خود را دریافت نمایید.

 

 

مهلت پلمپ دفاتر ۹۷

اسفند ماه هر سال آخرین مهلت درخواست پلمپ دفاتر برای سال مالی بعد است. پلمپ دفاتر سال ۹۷ نیز در دست اقدام است و مودیان عزیز مالیاتی موظفند تا قبل از اینکه سال به پایان برسد درخواست خود را به اداره ثبت ارائه نمایند.

تنها مهلت دریافت پلمپ دفاتر سال ۹۷ تا پایان اسفندماه ۱۳۹۷ می باشد .

 

برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید
شما می توانید برای دریافت مشاوره انواع خدمات ثبتی با کارشناسان ثبت صدرا در ارتباط باشید و با دریافت مشاوره ، بهترین مسیر تجربه ثبتی را دریافت نمایید. ما به شما این قول را می دهیم که در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت خدمات شما را انجام دهیم .
09127773762

سوال از شما پاسخ از ما