ثبت برند آنلاین

تاریخ بروز رسانی مطلب :‌ 1401-11-27

ثبت صدرا ،  همواره در جهت احترام به مشتریان و سهولت خدمات تلاش کرده و در این راه موفقیت‌های زیادی را در کنار شما مشتریان گرامی کسب نموده است. یکی از بخش‌های مهم و مورد توجه روزمره کاربران، استعلام آنلاین برند در راستای ثبت آنلاین برند بوده است. متاسفانه مشاهده شده است که برخی از موسسات یا افراد، از ناآگاهی مشتریان خود سوء استفاده کرده و ضمن دریافت وجوه، اقدام به پاسخگویی در خصوص استعلام آنلاین برند تجاری می‌نمایند .

لذا پس از انجام استعلام آنلاین برند تجاری مورد نظرتان، می‌توانید در این بخش، اقدام به درخواست ثبت برند تجاری خود دهید. این درخواست بصورت آنلاین بدست کارشناسان ثبت صدرا رسیده و نتایج آن فوراً به اطلاع شما خواهد رسید. نکته مهم درج دقیق مشخصات در فیلدهای فرم می‌باشد تا ضمن امکان برقراری ارتباط، موجب سهولت در کارها و تسریع فرایند ثبت گردد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، در ساعات اداری با تلفن مجموعه ثبت صدرا و در ساعات غیر اداری با تلفن همراه کارشناسان ، ثبت صدرا ، تماس حاصل نمائید.

 

برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید
شما می توانید برای دریافت مشاوره انواع خدمات ثبتی با کارشناسان ثبت صدرا در ارتباط باشید و با دریافت مشاوره ، بهترین مسیر تجربه ثبتی را دریافت نمایید. ما به شما این قول را می دهیم که در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت خدمات شما را انجام دهیم .
09127773762