درباره ما

آنچه در این مطلب می‌خواند

ثبت صدرا با نام رسمی موسسه حقوقی سفیران گستر صدرا از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است . این موسسه با بهره مندی از کارکنان و کارشناسان و وکلای با سابقه در امور ثبتی ، تمام سعی خود را در جهت رضایت و پیشبرد نیاز شما مشتریان گرامی به کار برده است ، به طوری که مهمترین هدف این موسسه مشتری مداری و ارائه خدمات دقیق و سریع می باشد .

از جمله خدمات موسسه ثبت صدرا ، می توان به ثبت انواع شرکت، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت‌ها، نقل و انتقال سهام، انحلال، ثبت نام تجاری و علائم تجاری (ثبت برند)، ثبت طرح‌های صنعتی، ثبت اختراع، اخذ کارت بازرگانی، ثبت شرکت‌های خارجی در ایران، ثبت شعبه شرکت‌های خارجی و نمایندگی‌های خارجی در ایران، ثبت شرکت در کیش و سایر مناطق آزاد و… اشاره کرد.

اگر درباره خدمات ثبت صدرا پرسشی دارید، می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید. منتظر تماس شما هستیم…

موسسه ثبت صدرا ، به تمامی شما مشتریان گرامی به صورت رایگان مشاوره ارائه می نماید و درصورتی که ما برای این سرویس از سوی شما انتخاب شویم ، وظیفه خود می دانیم که تمام توان و نیروی خود را درجهت ارائه خدمتی صادقانه و کامل به مشتری به کار گیریم.

گزیده ای از خدمات مؤسسه ثبت صدرا

  • ثبت شرکت : ثبت انواع شرکت توسط وکلای مجرب
  • ثبت شرکت در مناطق آزاد کشور
  • ثبت شرکت در خارج از ایران : ثبت بین المللی شرکت در اروپا و آسیا
  • ثبت برند و علامت تجاری : کلیه خدمات ثبت برند و علامت در اسرع وقت
  • ثبت طرح صنعتی : کلیه خدمات ثبت نقشه و طرح صنعتی
  • اخذ کارت بازرگانی : مشاوره دقیق در زمینه اخذ کارت بازرگانی در سریعترین زمان .
  • اخذ گرید و رتبه بندی شرکت : سریعترین زمان در جهت دریافت اخذ گرید و رتبه بندی شرکت

وب سایتی که پیش روی شما می باشد ، حاصل چکیده کلیه مطالب و دغدغه های پیش روی صاحبان مشاغل و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد که از طریق آن می توانند اطلاعات منظم و کاملی در مورد مسائل حقوقی ثبتی بدست آورند .

همچنین می توانند از طریق تماس مشاورین ثبت صدرا به صورت تمام وقت در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند و دیگر خدمات ثبتی ، مشاوره دریافت نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)