رتبه بندی شرکت با مدرک

تاریخ بروز رسانی مطلب :‌ 1399-05-05

سازمان مدیریت و برنامه ریزی شرکت هایی که حایز شرایط اخذ رتبه هستند را به دو دسته مشاور و پیمانکار تقسیم می کند و برای هر کدام شرایط مشخصی جهت اخذ رتبه و رتبه های خاصی را تعیین کرده تا با اخذ رتبه، سازمان ها و ادارات و شرکت های طرف قرارداد بتوانند توانایی فنی آنها را ارزیابی کنند و شرکتی را بیابند که در فرآیند اخذ رتبه، توانسته به جایگاه مورد نظر آنها دست پیدا کند. اخذ رتبه برای شرکت های پیمانکاری از رتبه ۱ تا ۵ که به ترتیب ۱ بالاترین رتبه و ۵ پایین ترین رتبه است و اخذ رتبه بندی شرکت های مشاور هم در سه پایه از ۱ الی تعریف شده که ۱ بالاترین رتبه و ۳ پایین ترین رتبه در این گریدبندی است.

مدارک مورد نیاز جهت رتبه بندی شرکت

  • مدرک تحصیلی ( موقت – پایان دوره یا دانشنامه)
  • کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان الزامی است .
  • حداقل ۳ سال سابقه بیمه ی تامین اجتماعی در ۴ سال اخیر. ( ۳۶ ماه در ۴۸ ماه اخیر)
  • گواهی کار از شرکتی که سابقه پرداخت کرده است در زمینه ی مرتبط با مدرک تحصیلی.
  • مهندسین نباید کارمند دولت باشند.
  • استفاده از مدارک صرفاً جهت رتبه بندی می باشد و کار عملی متصور است.

در بسیاری از موارد جهت رتبه بندی شرکت های پیمانکاری و مشاور برای به حد حساب رساندن امتیاز پرسنل و هیئت مدیره شرکت نیازمند مدرک تحصیلی و سابقه بیمه مهندسین است که موسسه حقوقی پارسه به عنوان مجری این فعالیت را برای پیمانکاران و مشاوران محترم و به عنوان کارفرما برای مهندسین محترم انجام خواهد داد. مدارک مورد استفاده جهت رتبه بندی شرکت در ۳ مقطع کاردانی – کارشناسی – کارشناسی ارشد در رشته های عمران ( تمام گرایش ها ) – معماری – مکانیک ( تمام گرایش ها ) – برق ( تمام گرایش ها ) – شهرسازی – کشاورزی – زمین شناسی – صنایع – معدن –سد سازی – تونل – آبیاری – سازه – زلزله– خط و ابنیه – ماشین آلات کشاورزی – متالوژی- نفت – مدیریت – حسابداری – کامپیوتر – جغرافیا – کارتوگرافی و …
برای تأمین مهندسی جهت رتبه بندی شرکت بهتر از با شرکت ها و موسسات قابل اعتماد همکاری نمایید چراکه که در طول مسیر رتبه بندی شرکت به مشکل برخورد خواهید کرد.
رتبه بندی شرکت با مدرک و تأمین مهندس از دو جهت مورد بررسی است که در این مقاله سعی بر این است که توضیحات در این خصوص ارائه گردد.

پیمانکاران یا صاحبان شرکتهای پیمانکاری

گاهی یک نکته کوچک می تواند سرنوشت ساز رد درخواست و یا تأیید رتبه بندی شرکت شما باشد. پیمانکاران و صاحبان شرکت به دنبال مدرک تحصیلی جهت اخذ رتبه بندی شرکت و یا ارتقاء و تمدید هستند.

افراد امتیاز آور پیمانکاران

مهندس با سابقه در شرکت های رتبه دار یا همان افراد امتیاز آور پیمانکاران می باشند که گاهاً بر سر دو راهی قرار می گیرند و خیلی در امور اخذ رتبه بندی سر رشته ندارد و سوالات زیادی در ذهن آنها وجود دارد که تردید آنها را برای فروش مدرک تحصیلی را دارند.
مهندسین با سوالاتی که ادامه عنوان خواهیم کرد بر سر دوراهی برای عقد قرارداد با شرکت های پیمانکار جهت رتبه بندی شرکت قرار میگیرند:

  • آیا مدرک من در شرکتی جهت رتبه بندی ثبت شده است ؟
  • یا اینکه آیا می توانم بعد از دو سال قرارداد با شرکت رتبه بندی شده از شرکت خارج شوم یا خروج مدرک از رتبه چگونه است ؟
  • قرارداد اجاره مدرک تحصیلی برای رتبه بندی را از کجا بیابم؟
  • مشکلات فروش مدرک جهت رتبه بندی چه مواردی هستند؟
  • اگر اخذ رتبه در کرج انجام می شود من میتوانم در شرکتی در تهران فعالیت داشته باشم؟

شرکت های معتبر رتبه بندی در کرج چه کسانی هستند که مهندسین امتیاز آور چگونه و به چه شکلی به آنها اعتماد کنند.

با توجه به پیچیدگی اخذ رتبه بندی شرکت موسسه حقوقی همراه دسته اول و دوم خواهد بود تا فرآیند تامین نیروی انسانی جهت رتبه بندی پیمانکاران را به عنوان یکی از خدمات خود انجام میدهد . یکی از دلایل این تصمیم این است که امتیاز هیئت مدیره و پرسنل در شرکت های پیمانکاری یکی از موارد ضروری در بررسی مدارک جهت اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت ها می باشد.

 

برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید
شما می توانید برای دریافت مشاوره انواع خدمات ثبتی با کارشناسان ثبت صدرا در ارتباط باشید و با دریافت مشاوره ، بهترین مسیر تجربه ثبتی را دریافت نمایید. ما به شما این قول را می دهیم که در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت خدمات شما را انجام دهیم .
09127773762

سوال از شما پاسخ از ما

  • avatar مسعود شعبانی
    1401-09-08

    باسلام و وقت بخیر
    متن بخشنامه سازمان برنامه و بودجه درخصوص شرایط استفاده از مدرک تحصیلی جهت رتبه بندی را نیاز دارم.
    سوال اینکه در حال حاضر مشغول به کار در یک شرکت جدید شده ام و در قرارداد اینجانب را با استناد به بخشنامه معاونت برنامه ریزی از فروش مدرک منع کرده اند. آیا این درخواست قانونی است؟
    باتشکر فراوان